Kallt...

..usch vad det börjar bli kallt på mornarna nu... Men är det höst så är det!!!

Det gäller att vara glad ändå!


  Hittade denna underbara bild på nätet...

Äntligen har min lilla dotter somnat... Hon var jätteledsen när hon låg i sängen, men så fort jag tog upp henne pekade hon på sin blom-lampa o skrattade, så jag vet inte hur ledsen hon var egentligen??? Hon somnade till sist i allafall när jag stod o smekte henne på kinden...
Nu väntar jag på att min älskade man ska komma hem från föräldramötet. Vi hann bara äta middag tillsammans innan han for iväg, så jag längtar efter att få pussas på honom lite...

Lillfrö´t i magen har börjat bli väldigt aktiv på kvällarna. Det är med ett leende på läpparna jag försöker se på film ibland, för hon bökar så jag inte kan koncentrera mig på vad jag ser på... Det är en underbar känsla, nu känner jag att hon finns där inne!!! Tänk att vi ska få en till dotter!!! Det är fantastiskt!!!!

Men vet ni, vi såg väl världens roligaste film häromkvällen... Jag skrattade så jag fick ont i magen!!!
Den hette: Don´t mess with Zohan. Se den om ni får möjlighet, den var hur rolig som helst!!!

KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0