Idag blev det inte som jag tänkt mig...

Vaknade i morse, jättetrött!!!  Det känns som att inte spelar nån roll hur mycket jag sover, så är jag lika trött ändå...
Vi klev i alla fall upp o åt frukost, ( Ida matade Tigern på youghurt-paketet med sin youghurt ) och gjorde oss sedan klara för att åka på Stor & Liten. Men när vi satt oss i bilen så bara kände jag "näääääääää - jag orkar inte!!!!!"

Så vi åkte till Fyndlagret i stället, men de öppnade inte förrens kl. 11. Då ringde vi till mamsen o hörde om hon bjussade på lite fika, och vad gör inte hon för att få träffa Ida, hi,hi... Vi drack en kopp kaffe och Ida käkade risgrynsgröt, o kolla vad gott hon tyckte att det var!

Ida äter risgrynsgröt!

Vi bestämde oss för att åka till Birsta en sväng, så vi packade in oss i bilen igen och rattade dit. Det märktes VÄL att det var löning! Bilar o folk precis överallt, puh, jag blir så stressad av all stress! Jag kollade på vinterstövlar till Ida, och hittade ett par JÄTTEFINA, men så fanns de inte i Ida´s storlek, det är så typiskt! Jag har ÄNTLIGEN köpt gardintyg till Fredde´s rum! Så en gardinlängd är klar o den andra sys klart i morgon. Självklart blev det döskallar på tyget, han diggar sånt just nu...



Har gjort ett kort till min mormor o morfar som de fick på sin bröllopsdag. Åh, vad roligt det är att scrappa!!!



Ikväll är min älskade o spelar på Stadshuset. Längtar efter att få gå ut o ta en öl o lyssna på dem nån gång, men det lär ju dröja ett bra tag till. Och det gör inget egentligen, för jag längtar ännu mer efter att få hålla vårt nya lilla knyte i min famn, och känna hur mycket jag ÄLSKAR!!! Har funderat på om jag kan älska mer än vad jag gör, och jag har kommit på att det kan jag!!!

Måste få avsluta med en sån helt underbar bild...



Auf wiederzen, nu väntar min sköööna säng!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0