Fy, vilken dag...

...idag är jag låg... riktigt låg!!!



Kunde inte somna igår, hade ont i magen som bara den... Känner mig stressad över vår ekonomi, alla dessa räkningar, över mina onda fogar, över att inte räcka till känns det som... Får försöka tänka på det positiva i livet, men det är tufft!!!

Nåväl, jag var glad ett litet tag idag idag i allafall. Ida o jag hämtade mamsen i morse, sen for vi upp till sjukhuset och hälsade på Conny & Yvonne och deras lille.... Ja, vad var det han skulle heta nu då??? jooo; SNIPER!!!  Har ni hört på maken??? Som tur är var ungen sötare än hans namn! Ida var totalt ointresserad vav bäbisen, det trodde jag inte att hon skulle vara faktiskt!

Var in på BarnensHus och beställde den syskonvagnen vi helst av allt ville ha från början, de hade satt ner den till 2990Kr just nu. Vi har verkligen inte råd att köpa vagn egentligen, men vi har heller inte råd att låta bli när den är så billig! Dessa jäkla pengar... Jag betällde en svart. Va skönt att Ida kan få åka framåt, och att jag kan ha lillan vänd emot mig! Kolla va snygg den är!



På vägen hem ringde jag  min vän, (som jag skulle köpa en vagn av) o berättade att jag hittat min drömvagn, billigare än vad vi skulle få betala för deras vagn, och det var inget kul samtal! Jag känner mig som en riktig svikare!!! Hon blev besviken, men förstod hur jag tänkte... och det känns ju lite skönt ändå!

Min älskade lillfis är hos mormor nu, jag ska på vattengympa i morgonbitti, sen hämtar jag hem henne! Saknar henne på en gång när hon inte är hemma, undrar hur det kommer att kännas när hon börjar på dagis??? Önskar Thomas vore hemma o kramade om mig NU!!! Behöver verkligen det!!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: mickii

vagnen va riktigt snygg :)

2008-09-29 @ 19:21:01
URL: http://mickii.webblogg.se/
Postat av: mickii

haha, thomas med en rosa barnvagn? man skrattar ju bara av tanken :D haha. kram!

2008-09-29 @ 19:53:37
URL: http://mickii.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Klart du ska ha en rosa barnvagn! De är ju det minsta du kan begära!

Det är väll du som kommer dra den mest?

Jag mår också bara pyton..=(

Kram på dig vacker!

2008-09-29 @ 21:04:58
Postat av: Annelie

vem har skickat sista kommentaren?

Vill ju svara ju...

2008-09-30 @ 08:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0