Fredagkväll!

Så var det fredag igen, o här sitter jag solo... Thomas är och spelar på södra berget, och vår älskade lilla dotter har ÄNTLIGEN somnat! Hon sov ca. en halvtimme mitt på dan, sen har hon vägrat sova nå mer!!! Och inte har hon velat äta riktigt heller. Vet inte vad det är som är fel?

Idag var vi på Stor & Liten. Vi hämtade upp Lotta O Bon på vägen oxå. Bon hade somnat när vi kom fram, och lillgumman stod vid grinden och försökte väcka honom, men utan resultat... Så hon målade lite med Lotta i stället, o grejade på med sakerna som finns där innan det var sångdax. Jag såg att teckningen som Ida ritade förra gången vi var där hade blivit uppsatt i barnens bildgalleri, och då blev jag sååå stolt, tihi... Sen var det lunch, det bjöds på korv m. bröd, saft, kaffe och frukt, mums!

     

På eftermiddan styrde vi kosan mot Nacksta för att köpa billiga blöjor på konsum. Men det var väl det enda som var billigt där oxå, vilka priser de har asså... Vi åkte hem hit o "bara var oss själva" för en stund sen, och vad skönt det var! När vi skulle skjutsa hem dem, och  Lotta hade satt fast Bon i bilstolen så ville Ida pussa på honom flera gånger. Jag hann knäppa ett gulligt kort på dem. Snacka om sötisar!!!



Jag har ONT!!! ONT, ONT,ONT!!! Vet inte hur det ska gå med fogarna om det fortsätter så här, men det är väl bara att hoppas att det inte blir värre... Jag försöker att inte klaga, men ibland går det inte att undvika, jag blir på så dåligt humör när jag har ont... stackars dem som måste umgås med mig, Puh...

Jag plockade några höstlöv idag, så Ida och jag gjorde 2 ljusarrangemang när vi kom hem, kolla vad härligt det ser ut! Hösten är underbar med alla dess vackra färger!!! Vilka härliga promenader som väntar oss, luften är ju så skön på hösten!

    Dekorationen till farstun.

Ha en underbar helg allihopa!

KRAM!

 

Kommentarer
Postat av: lotts

Inge kul att du ska behöva ha ont!!

Så fint de blev med de "pallade" löven!

Man skulle kunna tro att de våra torllisar är kära!



Kram på dig!

2008-09-19 @ 20:57:53
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0