En standag...

...har vi haft idag mamsen o jag o Ida . Vi hämtade henne i morse sen åkte vi till stan o strosade i några timmar. TACK snälla mamsen för allt fint Ida fick! We love you! Jag föredrar faktiskt stan framför Birsta nu för tiden, det e mycket lugnare på stan... När vi shoppat klart bjöd pappa på lunch hemma hos dem, supergott!!!

Min älskade unge har fått börja "tvätta" händerna själv i köket nu. Det är enklare så , än att jag ska stå och  hålla i henne o försöka tvätta henne samtidigt, jag börjar bli för stor & klumpig, hi,hi... Kolla så glad hon blir när hon kan själv!!!



I tisdags var vi ut till Jenny & Trisse en sväng. Barnen lekte o vi satt o pratade mamma-prat,  det var så trevligt!



Trisse var väldigt  "på" Ida hela tiden, och hon försvarade sig inte, det måste hon börja göra nu när hon ska börja på dagis... Det kommer ju funderingar om sånt redan nu, om hur det blir om nån e dum med henne osv...Men det löser sig jue!

Igår var Lotta & Bon här o umgicks med oss. Vi prommade en sväng, sen gick vi hem hit o käkade lunch. När de skulle gå hem så var Bon alldeles färdig så han däckade i vagnen, o titta så söt han är!



När Thomas kom hem så fick jag en jättefin blombukett! Vi hade 2-årig bröllopsdag igår! Tänk att det gått så fort... På kvällen mös vi till, Thomas hade köpt en budapest-stubbe, min favorit-bakelse!!! Hua, vad jag fikar mycket märker jag... ;-) Ida fick lov att öppna farfar & farmor Ewa´s present, de kan inte komma när hon fyller år, det är så trist!!! Gissa om Ida fullkomligt ÄLSKADE sin present! Hon kunde inte låta sacco-säcken vara en sekund!!! Hon mös med den, låg i den, kramade den, pussade den, ja, den var verkligen uppskattad! Kartongen som den låg i var oxå väldigt spännande att krypa in i! Tack så mycket i förväg kära ni!!!

                

Ikväll är min älskade på Södra berget o riggar. De har en spelning där i morgonkväll. Så jag har passat på att baka bullar till Ida´s kalas, med hjälp av min kära mor & min underbara dotter! Vi bakar så bra tillsammans, och så här bra blev det!

               

Bye,bye kära bloggers!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0