Tänder...

... Min älskade lillfis får tänder på löpande band! Jag är väldigt förvånad att hon inte varit / är mer grinig, eller haft feber som många barn kan få. Det enda som märks är att hon är lite snorig... Varje dag är jag lika undrom hur jag kan ha fått ett sånt snällt barn. Hon är helt enkelt underbar min lilla tös! Nog med skryt nu, hi,hi...
Måste få lägga in några go-bilder på henne bara...

  Ida gör Ketschup-reklam   




Idag var vi och käkade lunch med mamsen & tant Birgitta. Hon skvallrade att hon ska bli farmor, så GRATTIS Krister & Lena! Hoppas allt går bra för er och lilla bäbisen!!!
Jenny svängde förbi och mötte upp oss, så vi for vidare hem hit med kiddsen och surrade lite. Barnen lekte tillsammans, de är så söta när de grejjar på!!!

Satt och funderade en dag... Jag har några "vänner" som aldrig hör av sig... Som aldrig hälsar på mig, som aldrig ringer och frågar om vi ska göra nåt...  Utan det är jag som åker och hälsar på, det är jag som ringer o hör om vi ska göra nåt, det är jag som bjuder på middagar, f**n va less jag blir när jag tänker på detta!!! Ska det vara så? Har tänkt ibland att jag inte ska höra av mig nå mer till dessa "vänner", men spontan som jag är o sitter i bilen, så ringer jag o hör om det går att komma förbi och hälsa på en sväng...  Nån som har det likadant???

Visar ett kort jag gjorde till en nyfödd liten bäbis,,, Jag vet, jag är en amatör, men det är ju sååå kul!!!



Ha de gött evreyboddy!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0