Stor & liten!

Till dig min älskade man!!!

Jag älskar dig lika mycket som jag skäller på dig... Eller mer till & med!!!

I morse gjorde vi oss i ordning, packade vi in oss i bilen, hämtade Lotta & Bon, och åkte på Stor & Liten. Jenny & Tristan kom oxå dit, kul! Ida har sååå roligt där! Hon leker med alla leksaker hon hittar, åker rutschkana, sjunger o dansar... Det är så härligt att se hennes lycka över att vara där! Det är ju minst lika trevligt för mig oxå för den delen... Och sen är det ju den obligatoriska fredags-korven förståss... Kovv, kovv säger Ida när de säger att det är dax att fika. Men hemma, när jag ber henne säga korv så tittar hon på mig som om jag vore dum...

Mamsen kom förbi och fick sin Ida-dos, oxå bjöd hon på asiatisk mat, tack mamsen, det var super gott!

 Min älskade sitter uppe o dricker vin... Gissa om jag är sugen???

Idag har jag haft ont! Smärtan är värre än förut, det strålar ner i benet, aj,aj,aj... Vill inte ha ont jue! Ja, jag vet att jag inte ska hålla på som jag gör, dammsuga, springa i trappor o bära tungt, men vad fasen ska jag ta mig till då??? 

Ska gå upp titta klart på IDOL snart, men måste bara få visa en fräck bild som jag hittat... Thi,hi..

   

Ha en trevlig helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0