Pottan...

... Måste bara få berätta att vår duktiga dotter har bajsat på pottan 2 gånger nu!!! Jag tycker så synd om henne, för hon är så hård i magen igen, men när hon sitter på pottan o jag läser för henne, så går det ganska bra... :-)

Här provsitter hon pottan precis när hon fick den...



Usch vad det känns tomt när inte Thomas är hemma... Han jobbar sent i kväll, och även fast jag aldrig varit mörkrädd, eller varit rädd för att vara ensam hemma, så har jag dragit ner persiennerna här på kontoret... Känns lite kusligt när man kan se in här, men jag inte ser nåt ut...

Nu ska jag kolla runt på alla roliga bloggar!!!

SO LONG!!!



Kommentarer
Postat av: Malin

Ja jag förstår det!! :) Spännande!

Nja vi var inne på det för ett tag sen men jag känner mig ganska tillfredställd med en än så länge så det får nog dröja nått år till!

kram

2008-10-09 @ 08:24:15
URL: http://malinheldeby.blogg.se/
Postat av: mickii

det är en kompis som snackar skit om min bakom ryggen osså vågar hon inte stå för det ;s så irriterande.



tack, men jag tror den kommer nog va lika jobbigt. ska med syrran på begravning till en fd klasskompis :/ kram!

2008-10-09 @ 21:11:21
URL: http://mickii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0