På begäran...

... så ska jag börja detta inlägg med att presentera min käre svåger Henrik och hans blivande fru Lotta! :-) Dessa två underbara människor bor alldeles för långt ifrån oss i detta avlång land, nämligen i Göteborg! I somras när vi var där nere, och bodde hos dem, så var de själva på semester, så vi träffades inte då... Vi är jättedåliga på att höra av oss till dem, men vi pratar ofta om dem! Har en härlig bild på dem som är tagen på Henriks 30-årsdag...

Lotta & Henrik  Kram på er!!!

I lördags så var vi till Björn & Ulrika på middag. Det var lika gott med taco´s då som det var på fredan, men nu lär det dröja ett tag innan det blir nå taco´s igen...

     

Vi hade en trevlig kväll, Jesper & Jonatan var jättesnälla och lånade ut leksaker till Ida,  och hon hade fullt upp med att jaga deras katter, Selma & Måns. Lillskruttan gick runt, runt, och jag blir lika förvånad varje gång jag ser henne gå... Det har liksom inte fastnat i mitt huvuvd att hon går än, hi,hi...

På söndan mådde Thomas INGE bra... Det blev nog några Wiskhey för mycket på lördan, men det är självförvållat, så jag tyckte inte synd om honom... Stefan & Jenny kom förbi o hjälpte honom med att bära in pelletsen, det känns så fånigt att jag inte ska kunna göra det, men som sagt, jag måste tänka på lillskruttan i magen nu...

I går var vi och hälsade på Lotta & Bon. Barna lekte o härjade, så Ida ramlade ner från deras säng och slog hål i huvet... Jag blev så rädd så jag trodde hjärtat skulle stanna på mig!!! Men det gick bra, det blödde bara litegrann, och hon var ledsen ett tag, sen var det full rulle igen! Tur mna har starka nerver, :-s
Jag blev bjuden på supergod fiskgratäng till lunch, och kärleksmums & kaffe till efterrätt, mums va smarrigt det var!!!

  Lottas kärleksmums...

Ida somnade gott i Bon´s säng, men Bon själv vägrade att sova, så han satt till slut i vagnen och såg ut som en övertrött mört, hi,hi...

   

Ida är på dagis nu, och jag tänker plocka in lite ren tvätt i garderoberna innan jag ska hämta henne.
Måste passa på att rikta ett stort TACK till Mickii som hjälpt mig att få min blogg så fin!!! TACK, TACK, TACK!!!


Kram!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Så väldigt trist att lillsessan gjorde illa sig. Jag är så van med Bon som lärt sig hur man tar sig ned...

Ingen kul..=(

Kram på er!!!

2008-10-21 @ 21:15:30
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: mickii

sv: jag köpte en annan kamera, är kanon nöjd med den och billig va den med :)



du klistrar bara in namnet på bilderna och gör dom mindre synlig :) kan visa dig då du är på msn :D kramar i massor!

2008-10-21 @ 23:51:32
URL: http://mickii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0