Fredagkväll...

Så har en hel vecka gått igen... Jag fattar inte vart tiden tar vägen... Men det har i det stora hela varit en bra vecka, det har gått jättebra för Ida på dagis, hon har verkligen anpassat sig och verkar trivas hur bra som helst där! Så det känns riktigt skönt!!!
Jag har mått hyfsat bra, det har rullat på med allt... Var på UL i torsdags, för att kolla upp mina tidiga sammandragningar. Jag träffade en underbar läkare som verkligen tog sig tid för mig, och gick igenom och lyssnade på min vardag. Jag kommer inte att få jobba nåt alls innan bäbisen föds. Hon hade läst igenom min journal sen jag väntade Ida, och eftersom det börjat så tidigt denna graviditet, så ska jag göra sååå lite jag bara kan tills bäbisen kommer!

Jag förstår inte hur det ska gå till, jag får nästan panik av  tanken hur allt ska funka, men som sagt, jag måste ta det lugnt för lillans skull!!!

Igår kväll  ringde min goaste Eva. Jag blev sååå glad! Hon har kommit att betyda så mycket för mig så jag kan inte förklara!!! Och det behövs nog inte förklaras heller... :-)  Vi surrade om allt, och planerade Halloween helgen,( vi ska åka upp till henne & farfar på middag,) och vips så hade det gått 2 1/2 timme! Jag längtar redan tills vi ska dit!!!



Ikväll har Ida och jag varit på taco-afton och proppat i oss tacos... Mest jag förståss, mat-maja som jag är... Ida ville inte åka hem, utan stannade hos mormor & morfar. Hon vinkade så glatt, och gick in på toa, så det var bara för mig att åka! , Det verkar som att det släppt lite i magen för henne nu. Idag när vi var hos min mormor & morfar så satt hon på toa där lillgumman, och det gick bra! Sen satt hon en sväng hos mamsen oxå, så jag håller tummarna för att det blir bättre nu!!! Stackarn som ska ha såna bevär...

Thomas jobbar kväll... Så trist men sen har han en ledig helg, utan spelningar oxå, skönt! Så imorgon ska vi på middag hos björn & Ulrika. Det ska bli mysigt för det är länge sen vi träffades! Vi ska ju få barn samtidigt oxå, det känns kul!

Nä, nu tänker jag ge mig in i blogganrnas värld o läsa om allas roliga liv!!!

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: mickii

tycker så synd om dig som ska ha såna sammandragningar :/ kan inte vara roligt. skönt att du fick en bra läkare iallafall :)

gud va gott med tacos, du kunde ha stoppat ner lite i fickan till mig ^^ haha. bra att det börjar fixa sig med lillans mage :)



-

jo jag fick till det till slut efter mycket om och men :D kram!

2008-10-18 @ 09:38:43
URL: http://mickii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0