Mary Kay...

I kväll kommer min bästa Jeanette hit och ska hålla en MaryKay-visning. Det ska bli skönt att bli lite ompysslad, skulle verkligen kunna tänka mig att åka på SPA, eller ha en sån där mysig tjej-pyssel-afton som vi ofta hade förut... Varför gör man inte sånt längre för? För att man fått barn? DÅLIG ursäkt egentligen...  Men det verkar som att alla är lika upptagna med sitt, så det inte bara jag som " inte har tid"... Fast nästa gång jag SPAár, så ska jag inte vara gravid, utan bara åka dit själv ochj vara jag!!!

 Myyys....

Nåväl, idag är Ida hemma från dagis. Hon är snorig, så det kändes som att det var rätt bra för henne att få vara hemma idag. Vi pysslade på lite på förmiddan, mormor kom hit och var med oss, och hjälpte mig att byta gardiner i v-rummet, så nu känns det bra där igen! Ida åt en rejäl portion fiskgratäng till lunch, sen tvärslocknade hon i sin säng...
Så jag tänkte passa på att hoppa in i duschen, för det har jag inte hunnit med än idag!

Bloggar mer i morgon!!!

KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0