Målarbilder...

Hi,hi, så har vi målat... Jag tror jag tyckte det var roligare än Ida, hon tyckte mer om att äta på penseln, så jag gav henne en tutte till slut... Mormor tyckte det var roligast att måla på Ida... Tur att det var vattenfärg!

     

Ikväll har vi varit och hämtat hem Ida´s resesäng. Vi ska ju åka till Härnösand på lördag, till farfar & farmor Ewa, gissa om vi längtar!!! Nu ska jag krypa ner i soffan en stund innan det är läggdax, jag har haft några nattpass med Ida, så jag känner mig ganska trööött!!!

Kram och go´natt på er!

Kommentarer
Postat av: mickii

sv: ja jag blev riktigt arg asså ;s

men nu är jag hemma och säker ^^ haha!



tack stumpan :D hoppas du får en bra helg :D



---

min bdb är http://soeticz.bilddagboken.se/

- bytte namn bara men gästlösenordet är samma som förr :D

2008-10-31 @ 16:00:47
URL: http://mickii.webblogg.se/
Postat av: Mickii

hejhej! jag har skaffat en ny blogg :)

kika in på den istället :)

puss!

2008-11-12 @ 17:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0