Lörrdda!!!

Åh vad det var skönt att sova ut i morse! Vaknade kl 8.45, utan nån klocka som ringde o väckte mig! Lillstumpan kom hem strax före 10, sen var det full rulle här!



Hon är så härlig vårans lilla unge, hon går nu, några steg i taget, det ser så gulligt ut! Sen har hon börjat prata så mycket, ballong, boll, sko, bok... Man hinner liksom inte med  när det händer så mycket med henne samtidigt! Men det är bara att försöka hinna med i svängarna...

Min älskade man är uppe och dammsuger övervåningen nu, och själv ska jag ta mig ner i tvättstugan och slänga i en maskin med tvätt innan Ida vaknar. Hon ligger skönt nerbäddad i sin vagn ute på farstubron och sover. Man önskar man kunde krypa ner med henne, det ser så mysigt ut!

So long!!!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Vilken förmån att få läsa dina tankar och reflektioner i livets gång.Oerhört värdefullt. Som jag tidigare sagt så tycker jag att livet har tillfört mej stor rikedom nu genom er. Följer med er, fast det visste du nog tidigare.....

Kram från mej!

2008-10-18 @ 23:12:40
Postat av: Viktoria

Hej tack för att du följer min blogg..

Vilken FIN Blogg du har..

Själv så känner jag att min är så TRÅKIG.. skule vilja piffa upp den lite Va har du för inställningar... ????

Se många som har OM min och komumnder på sidan om...

Hur fixar man dom ???? // MVH VIKTORIa

2008-10-19 @ 20:27:06
URL: http://skrotis77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0