Fundersam...

,,,Som alla som känner mig vet, så älskar jag att läsa andras trevliga, roliga, underbara bloggar... Att läsa både vänners och kändisars bloggar har blivit mitt lilla nöje när jag får en stund över.  En blogg som jag varje dag följer är Linda Rosing´s blogg. Fråga mig inte varför, hon är ingen idol till mig eller nån jag gillar speciellt mycket, men jag hamnade på hennes blogg en gång och har följt den sedan dess. Lite kul att läsa hur hennes liv är...

Det som gör mig så fundersam är vissa konstiga puckon som kommenterar hennes inlägg... Varför ängnar man sin tid åt att läsa nåns blogg, för att sedan (annonymt givetvis) skriva nåt fult om hur jävla dum i huvudet hon är, osv. Varför gör man inte nåt bättre med sin tid, och slipper vara irriterad för istället??? Men man ska väl aldrig sluta förundras över hur folk beter sig...

Idag fick jag sammandragningar igen... Jag klarar inte av att traska runt i grus, grus, grus... Och Ida som kryper på golvet ska väl inte behöva krypa i grus??? Jag trodde ju att jag skulle få avlastning med dammsugningen, men det funkar inte tyvärr... Så jag tänkte att jag kan prova att städa lite. Eller lite o lite, när det inte blir städat på länge, så är det ju hur mycket som helt att ta reda på!!! Men i vilket fall, så kände jag att det började dra ihop sig i magen, så jag satte mig en stund. Men det blev värre o värre, så jag tog en Bricanyl. Så det gick över! Det som är jobbigt med Bricanylen är att jag blir skakis o får hjärtklappning av dem. Men det tar jag , det går ju över!

Det är psykist stressande med dessa sammandragningar, jag känner mig orolig, och är livrädd att jag ska föda för tidigt... Det blir att jag ligger o funderar på nätterna, fast jag vet det inte löser något...

Tur att jag har världens underbaraste lilla dotter, som får mig att tänka på annat emellanåt!!!

Sii joo läjter!!!

Kommentarer
Postat av: mickii

sv: det hoppas jag med <3

lindas blogg är rolig att läsa :) kram!

2008-10-13 @ 18:05:55
URL: http://mickii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0