Bäbisen!

Tänkte börja med att  visa vår lilla bäbis, som hunnit bott i min mage i 23 veckor nu! Tänk vad tiden går fort... Jag längtar verkligen till februari till jag får hålla detta underverk i famnen... :-) Jag tror att vi är överrens om vad hon ska heta nu oxå!

Bäbis 2   * Kärlek*

MaryKay visningen igår gick jättebra! Vi blev hela 7 st, Kul att så många kunde komma! Jag skulle inte handla nåt ( som vanligt ) men blev sååå förtjust i deras foundation, så jag kunde inte låta bli att beställa en... Sen fick jag veta att jag som värdinna hade 500 kr att handla för så det blev en fuktcreme och en handcreme oxå! Min julklapp är därmed klar!!! :-)

Satt och pysslade ihop ett kort till mammas & pappas vänner Håkan & Maggan häromdan. De var så gulliga och skickade en slant till Ida när hon fyllde år, så jag skäms lite att jag inte hört av mig till dem förrens nu... Men såhär blev det i alla fall...

 

Snart får vi främmande av myspropparna Lotta & Bon. Vi ska luncha tillsammans, och barna ska få leka! Vi hade tänkt åka på Stor & Liten, men jag känner mig snorig och hängig, så vi hoppar över det idag! Fredde har varit förkyld hela veckan, Ida är snorig och Thomas håller på att bli rejält förkyld, så jag ser fram emot en snorig helg här!!! Tur att vi laddat upp med flera förpackningar snytisar!

Har blivit helt beroende av att få tända ljus och dricka the´på kvällarna,,, Inget slår att få krypa ner i soffan i myskläder, tända några ljus och dricka en stooor kopp the´ och bara få njuta av lugnet! Vad det är på tv;n spelar ingen roll, för jag hänger inte med ändå, thi,hi...

   

Glöm inte att åka på Barnens hus i helgen och fota era små mirakel för endast 10 kr!!! Vi ska åka dit om vi håller oss piggelina!

Kram!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Det är häftigt att se din lilldonna som bor i din mage..=)

Tack för att du och din lilla Ida finns!

Kram!

2008-10-24 @ 21:47:33
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Henrik & Lotta

Så har även vi äntligen hittat hit, jättebra sätt att hålla ett "öga" ;-) på vad som händer hemma. Hoppas hela familjen inklusive bäbisen i magen mår bra. Farsan var ju ner och hälsade på vilket var otroligt kul med fotboll, hockey och höstpromenad vid sjön Aspen. Sköt om er så mycket nu. Vi kommer hem över nyår (28dec-01jan) och vi ses då.

Kram Henrik & Lotta

2008-10-24 @ 22:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0