Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Miicki...


· Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
· Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
· Låt dem sen veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*Jag är jätterädd för djur - försöker att övervinna det, men det går inte!
*Jag blev tokkär i Thomas första gången jag träffade honom!!!
*Jag gillar inte när nån annan ska bestämma i mitt liv - jag är för självständig för det!
*Jag älskar att scrappa!
*Jag kan inte steka kött... Det blir bara segt o torrt!
*Jag tycker om att sova - men det händer inte så ofta nu för tiden, hi,hi...
*Jag skulle vilja vara smaaal!

Jag utmanar Lotta, Jenny, Sandra, AnnSofie och Malin, kommer inte på några fler... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0