Snart är det jul!

Och för första gången på lääänge så ser  jag fram emot att få julpynta, o göra fint till advent! Förknippar alltid julen med min syster och det har varit jobbigt i många år, men i år känns det faktiskt riktigt bra! Ska fortsätta att byta gardiner i köket och sovrummen idag, barnens rum blev klara igår, skönt!



Har varit på utvecklingssamtal på dagis i dag. Det fungerar jättebra på dagis för Ida, hon är social och nyfiken tycker fröken Camilla, och hon har utvecklas mycket på den här korta tiden hon gått där. Det är skönt att höra, men det visste jag redan... Hon är så nöjd när jag lämnar henne, och hon har lärt sig så mycket!!! Sen har hon ju upptäckt sin "snippa" som hon ständigt nyper i så fort hon e naken eller sitter på toa... Lillfrö´t vårat... :-)

Ikväll ska jag ha min Partylite-visning!!! Har verkligen längtat efter att få lukta på alla underbara dofter igen! Hoppas att vi blir några styckna, det är trevligt att träffas även om man inte vill handla! Själv ska jag fylla på förrådet med mina favoritdofter!!!



Igår var vi och handlade lite julklappar till barnen. Vi hittade några bra saker åt dem! Vill verkligen köpa saker som de behöver och använder och inte en massa skit bara för att de ska ha en massa  saker... Gillar verkligen inte att vissa överöser barn med prylar bara för att de ska få paket i mängder... 
Jag känner att det är skönt att ha börjat handla redan nu, så man slipper stressa iväg samtidigt med alla andra som är ute i sista minuten för att julshoppa... Den 19 dec. ska vi ha lilla julafton här, Fredde är hos sin mamma på julafton, så därför firar vi med honom lite tidigare. Vi ska fira julen hos mina föräldrar i år. Mormor & morfar kommer oxå, och moster, morbror o kusinerna. Det ska bli riktigt kul, vi har inte firat en sån julafton sen jag var liten!!!

Time to stryka gardiner för mig nu!!!

KRAM!!!




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja visst är det härligt med allt pyntande..Håller på som mest här hemma oxå =)

2008-11-26 @ 12:09:08
URL: http://u76.blogspot.com
Postat av: Lotta

Nä, fy för pynta...förlåt!

Bon har hittat sin snopp men för nån månad sedan. Han ska dra som bara den i den och känner att det gör lite ont..=(

2008-11-26 @ 15:44:45
Postat av: Malin

Jag har skåpet fullt med Partylite ljus från olika visningar =) Tar bara fram dom om kungen kommer för jag är så dumsnål haha! Närå jag tar fram några då och då.

Idag öppnade shoppen! Du hittar den här: www.scrappers.se



ha en härlig kväll!

2008-11-26 @ 22:39:43
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Malin

han heter Daniel Malm=)

2008-11-27 @ 10:37:42
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0