Long time no ORK!!!

Har inte haft nån ork alls att blogga på några dagar nu... Men i kväll känner jag mig riktigt laddad!!! ;-)

Som vanligt när vi skulle till Birsta i lördags så var vi sena, men vi hann lyssna på en låt med Jill i allafall. Hon är riktigt duktig att sjunga tycker jag!!! Oxå var jag ju tvungen att knäppa ett foto på henne, muppig som jag är... Så ett litet kort på  Thomas & mig, * KÄRLEK *


 


 På söndan så var vi till en vän o köpte en spjälsäng till lillan... Vi fick med madrass, spjälsängsskydd, täcke, kudde och sängkläder. Känns lite tidigt att släpa hem sånt egentligen, men hon ska flytta o ville bli av med sängen, så så blev det... Knäppte några kort innan vi for iväg... <3

 

När vi åkte från Granloholm så kom vi på att vi skulle ringa o höra om vi fick komma o fika hos farmor & farfar Åke. Och det fick vi. Vi blev kvar där hela kvällen, blev bjudna på jättegod middag o gott fika, o vi surrade på om allt! Det var verkligen urmysigt, vi måste bli bättre på att hälsa på! Ida grejjade på med Tiger, först blev hon rädd när han studsade omkring, men sen så pussade hon på honom hela tiden, hi,hi.. Gogumman min!!!

 

Igår var vi ute på en prommis med Lotta & Bon. Det var riktigt skönt att komma ut o röra på sig, jag börjar känna mig tjock o otymplig nu. Sen gör det ju sitt till när jag sällan sover en hel natt och har så jäkla ont jämt... Jag är så less på att ha ont, jag är på dåligt humör jämt tycker jag, o det känns inge kul... :-( Stackars min familj... De gör det bra som står ut med mig!!!

Nu ska jag göra mig lite fika o kolla på Desperate housewife´s, sen försöka sova. Imorgon ska jag skjutsa runt 2 tanter som ska handla, så då gäller det att vara pigg!!!

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Följer med er hela tiden, allt från Pippi med fräknar-alldeles vansinnigt söt, till ny fin overall med många möjligheter till nya saker att upptäcka i tillvaron när man kan gå alldeles själv.

Till dej Annelie vill jag ge en tanke om ett varmt bad i lugn och ro...... Kanske en "bildlig" bondkaka skulle passa? Du känner ju Sickan numera...Det är bara att skicka ett mail, så får vi skicka ett ombud med degen...

Kramar från Ewa

2008-11-18 @ 21:25:19
Postat av: Lotta

Söta ni är!

2008-11-19 @ 20:29:53
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tack för din omtanke Ewa, det värmer gott i hjärtat!!! Vi har några kakor kvar än så länge, men jag hör av mig när de börjar tryta, hi,hi...



KRAM!!!

2008-11-20 @ 09:15:39
Postat av: Mickii

va jag tycker ni är söta tillsammans :)

2008-11-20 @ 12:49:00
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0