IDOL!

Jag har bestämt mig för att sluta titta på IDOL nu. Det handlar inte längre om att ta fram duktiga musikaliska talanger, utan det gäller att ha mest småflickor som ringer o röstar på en för att man är söt  verkar det som... Att Robin åkte ut igår, och Johan blev kvar, som inte kan sjunga alls, fick i alla fall min bägare att rinna över... Inge mer IDOL för mig!

Så var det maskeraden... Vad söt Ida blev i sin dräkt! Jag målade dit några fräknar på henne, så hon blev lite mer lik pippi, eftersom vi inte lyckades få tag på nån peruk...

 * Sötnos-älsklingen min *

Jag knäppte ett kort på henne i sin nya overall oxå, hon blev så fin i den!!! Är glad att jag inte köpte en rosa, hon är så fin i rött oxå!!! Hon är fin i alla färger förresten, thihi...

 

När Ida skulle käka mellsis så bara SKULLE hon ha locket till plommonpure´-burken. Hon blev "arg" o skällde på mig när hon inte fick det... Hon fick det till slut, osen fick hon hela burken. Vad hon kladdade o myste! Det såg jätte härligt ut och hon såg överlycklig ut när småfingrarna rörde runt i geggan... Hon åt en hel del oxå,,, Fast det såg inge gott ut, hi,hi...

 *Mums*

Jag var hos mamsen o pysslade ihop några julljus igår, sen var det hem o fixa lite innan Thomas kom hem. Jag överraskade honom med en god middag  o några öl igår, jag hoppas att det uppskattades! Det blev en tidig kväll för mig, jag var helt slut i fogarna.  Ida sov hela natten inatt, det verkar som hon sover bättre när hon sover 2 gånger på dan i stället för 1 gång bara...

Vill ni lyssna på en BRA låt, lyssna på "Angels on the moon" med Thriving Ivory! Helt sagolikt bra låt!!!

Nu ska vi göra oss i ordning, för vi ska åka ut till Birsta o titta på Jill Johnson, sen ska Thomas gå på Hockey med papsen min. ( Skönt att jag slipper...) ;-)
Ha en trevlig kväll hörrni, det ska vi försöka ha!!!

See ya!!!

Kommentarer
Postat av: emma

Hehe,gud vilket charmtroll till flicka ni har:) Man blir glad av att titta på henne när hon verkar skratta så gott:)

2008-11-15 @ 16:16:39
URL: http://www.nogg.se/emmasomfan
Postat av: lotta

Jag som tittar på idol bara för att Johan Palm är med.

Jag tycker han ska vinna för han är udda och han sjunger jävligt bra!

2008-11-16 @ 18:52:52
Postat av: Lotta

Johan är bäst!

Kram på dig vacker!

2008-11-17 @ 20:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0