Härnösand t.o.r

Imorse hämtade jag upp mina goa vänner Eva & Sandra efter att jag lämnat Ida på dagis. Vi styrde kosan mot Härnösand idag för att pyssla med diverse uppdrag i staden! Fasen att jag glömde Dollar store... Jag hittar alltid nå kul att handla där...


 
Medan Eva utförde sina uppdrag så tog jag med mig Sandra o gick på boa. ( Mitt dagens uppdrag... ) Och tänka sig att där fanns årets glögg, hur mycket som helst! Hallå Härnösandsbor, dricker ni ingen glögg? ;-) Här såldes den slut första dagen... Nåväl ,jag är glad att jag fick tag på en flaska i allafall! Kom på att jag ändå inte kan dricka glögg, men lukten kan jag njuta av! Vi passade på att luncha tillsammans innan vi åkte hemöver igen.

Hemma i s-vall så åkte vi till OK-Q8 för att tvätta bilen. Vi hade förväntat oss nåt liknande som på fotot här nedan, men vi fick nöja oss med att åka igenom nån tråkig biltvätt...

  Ja,ja, bilen blev ju ren i allafall...

Jag hämtade Ida på dagis, o vi åkte hem o gungade på altanen. Varje gång jag hämtar henne så vill hon gunga i dagis-gungorna, men det är alltid upptaget, så jag kom på att hon kan ju gunga hemma i stället! O som hon skrattade i gungan... Hon är en riktig gung-unge! Upptäckte idag att hon fått två tänder till uppe... Inte undra på att hon varit lite gnällig o vaken på nätterna, lillrumpan!

Efter middan i kväll så packade vi in oss i bilen hela familjen o for ut till Birsta för lite presentinköp. Vi är bjudna på 2 kalas framöver, ett badkalas på lördag, o ett 1-årskalas i slutet på nov. Vi hittade bra presenter och Fredde & Ida fick en varsin film, sen var penningpungen tom, hi,hi...

Jag tackar gudarna för mitt fogbälte... Jag har ruggigt ont i fogarna nu, men jag biter ihop o försöker så gott jag kan... Nu räknar jag bara ner veckorna tills lillan föds, hoppas att dessa veckor går lika fort som tiden gjort hittills!

Avslutar med en härlig bild från i somras när barna badar tillsammans! De är så goa o underbara med varandra!!! Jag är så glad för det!!!

 *Gosisar*

Nu ska jag krypa ner i soffan med min älskade man o surra lite sånt där bra mamma-pappa-snack en stund. Oxå pussa på honom lite förståss... Jag älskar honom!!!

Take care!



Kommentarer
Postat av: Henrik & Lotta

Hej ni två!

Det verkar som om ni mår bra hela familjen och det är roligt att se. Vi kommer ju hem över nyår och jag hoppas vi kan ses någon kväll då.



Kram Henrik & Lotta

2008-11-05 @ 22:46:55
Postat av: mickii

hej stumpan, du har blivit utmanad av mig :D



http://mickii.webblogg.se/2008/november/utmanad-av-tre.html#comment

2008-11-05 @ 22:50:42
URL: http://mickii.webblogg.se/
Postat av: Annelie

Hej Henrik & Lotta!

Jorå, vi mår bra allihopa, Hoppas ni mår bra med!

Ja, vi syns när ni kommer upp, det ska bli trevligt!

Kram!

2008-11-06 @ 09:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0