Glögg...

Har sett att flera av mina vänner redan införskaffat årets glögg...



Jag ska försöka få på tag på en flaska i morgon, få se om jag lyckas. Det är GOTT med glögg, och visst blir det en speciell stämning när man känner lukten av varm glögg, hackad mandel o russin... Åsså en pepparkaka till... Gud vad jag längtar tills jag får advents-pynta här...

Idag hade jag besök av Jenny & Trisse. Han blir så stor o duktig killen! Man blir lika faschinerad varje gång de små liven visar upp sina framsteg...

Nä, det här blir ett kort inlägg, Ida vägrar somna, jag får ta upp henne!

Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad stor hon har blivit Ida:D

2008-11-04 @ 16:50:54
URL: http://malin83.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0