Fotografering...

Idag har Ida fotografering på dagis. Jag väntar redan på att bilderna ska dimpa ner i brevlådan... Va löjlig man kan vara va, hi,hi... Lämnade henne lite tidigare i morse, sen for jag till en kompis i drack kaffe o surrade lite "bra-prat" en stund!
Igår hade vi en toppendag tillsammans! Vi grejjade på här hemma, o Ida somnade på i vagnen på bron som hon oftast gör. Hon sov lääänge!

 * Skönhetssömn *

När hon vaknat till så åt vi lunch, sen for vi ut en sväng. Det var meningen att vi skulle åka o titta på en liten kinesisk nakenhund, men de fick förhinder, så vi kunde inte komma tyvärr...
Vi for hem o bakade havre-tekakor i stället! De blev faktiskt riktigt bra för en gångs skull! Sen passade jag på att koka lingonsylt, på bären som jag plockat, och den blev oxå jättebra! Jag kände mig som en riktig husmor igår... ;-)

 

Ida var så glad & sprallig igårkväll, hon busade  och skrattade hela tiden! Och gosade med pappa! Hon pussade  och kramade på honom jättemycket!!! Det var så härligt att se! Jag får påminna mig lite då och då att hon faktiskt växer o blir större hela tiden, hon är ingen liten osjälvständig bäbis längre... Underbara unge, mamma älskar dig!!!!!!  När hon somnat värmde Thomas & jag lite glögg,( alkoholfri,) den var riktigt god faktiskt! Fast lättglöggen är godare... Åsså tog vi en peppar kaka till, så det kändes lite juligt då. Det var så mysigt att mysa till lite tillsammans!



Nä, nu ska jag gå upp o börja sy på Ida´s pippi-dräkt som hon ska ha på fredag. De ska ha Astrid Lindgren-maskerad på dagis då. Det blir inge avancerat, utan lite ihop-plockade kläder hemifrån bara! Har fått tyg av svärmor,( tack goa du!) som det är pippi långstrump på, så jag tänkte sy på det på en tunika. Hoppas det blir bra, jag är ju ingen hejjare på att sy precis... ;-)

LOVE!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Annelie!

Det var länge sedan! Hoppas att allt är bra med dig Visste i inte att du fått en bebis?`=)

Får väl säga Ett stort grattis nu då isället..



Kram kram

2008-11-11 @ 14:46:22
URL: http://www.nogg.se/zandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0