100 dagar kvar...

...tills lillasyster föds!!! Om vi har turen att hon får ligga kvar i magen hela tiden ut förståss, så håll tummarna för oss!!!
Pippi-dräkten blev klar i går, den blev ok tycker jag. Man är ju inget proffs på att sy som sagt, men den duger!!! Det enda som skulle va roligt att kompletera med är en pippi-peruk, men jag hittar ingen så liten, jag har bara hittat för 2-4 åringar...



Igår grejjade jag i ordning Ida´s vagn med fällen som hon fick av farfar & Ewa. Det blev jättemysigt! Oxå la jag en filt i ett påslakan, så det blir lite varmt att bädda in Ida i om det blir kallt ute! Så nu får vintern gärna komma!

Idag har vi varit med Lotta & Bon. Bon sov när vi kom, och när han vaknade så somnade Ida... Det var som vanligt med kiddzen alltså, hi,hi...
Men jag lyckades knäppa en bild på våra sötisar när de var vakna bägge två!!!



Vi bestämde oss för att åka till birsta o handla blommor till våra köksfönster efter lunch. Vi kollade runt i lite affärer, det var hög tid att köpa vinteroverall till Ida, och jag hittade en jättefin! Skönt att det blev klart, nu kan vintern gärna komma! Det blev inga blommor köpta, jag hittade inga blommor alls som jag tyckte om, typiskt när man vill göra fint i fönstret!!!

Det började att dra ihop sig i magen, usch, så vi satte oss på Cafe´ Charm o fikade och gav barnen mellis. Det lugnade ner sig i magen efter ett tag, jag försöker att inte göra så stor grej av det, fast jag blir jätterädd varje gång det händer... Och snacka om att man blev ställd när vi tittade ut o såg en gubbe som höll på att köra ner för trappen med sin bil alldeles utanför fönstret där vi satt!!! Jag tror att bilen fastnade med underredet på nå vis, för stopp var det i alla fall! Gubben tog sig ur bilen själv, bärgningsbilen och polisen kom, så man undrar ju om han var nykter...

Just nu badar min älskade man våran älskade dotter. Det blir en tidig kväll för henne, hon har inte sovit nåt mer än den lilla stunden hos Lotta idag, och hon är gnääällig som tusan... Det blir nog en tidig kväll för oss med för den delen för vi är lika trötta vi med, papsen &jag!!!

KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för sällskapet!

Hua kom jag med på bild..=)

Oj, är det bara 100 dagar kvar nu!

2008-11-12 @ 21:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0