Värme...

...jag vill ha sol o värme!!! Nu får det vara nog med kyliga trista dagar, jag mår mycket bättre när det är varmt o skönt ute... Önskar att sommaren vore mycket längre!

I fredags var vi till Birsta med våra goa vänner Lotta o Bon. Vi käkade lunch, shoppade, o fikade, en så otroligt skön dag! Jag gillar verkligen att umgås med dem, det är så avkopplande! Precis vad jag behöver! Kram på er!!!

Igår blev ingenting som jag planerat. Jag var ute hos min underbara vän Jeanette o hälsade på på förmiddan med Ida, o när vi åkte hem så svängde jag in en snabbis till mamsen så hon fick pussa på Ida lite. Då frågade hon om hon inte fick ha Ida över natten... Jag blev lite ställd, men for hem o funderade lite, o kom på att det skulle va skönt att få sova riktigt en natt. Så vi packade ihop lite grejjer oåkte tillbaks med Ida. Hon var jätteglad när vi for, trollungen...

Sen åkte vi hem och lagade en underbart god middag, fläskfilé-gryta med bandpasta, mums!!! Vi drack lite öl, och blev jättesugna på att sjunga kareoke! Så Thomas hämtade upp singstar-spelet, sen sjöng vi för fulla muggar! Efter att vi avverkat alla låtar, så fortsatte vi med all kareoke vi har på datorn, O guuu va skojj vi hade!!! Sånt här borde vi göra oftare, vi sjöng mycket förr...

Det var så skönt att kunna vara tillsammans o bara mysa o bry oss om varandra! Vi behövde verkligen det! Sen somnade vi tillsammans, har inte hänt på länge kan jag säga! Så skönt!

Så nu idag hämtade vi hem Ida, hon hade haft det så bra med mormor o morfar, hon älskar dem verkligen, det märks så väl!
 Just nu har Thomas tagit med sig Ida o åkt till sin mamma, så jag tänkte passa på att vila en stund innan de kommer tillbaka. Imorgon ska vi åka ut till Juniskär o hälsa på min mormor o morfar, de har flyttat ut till sommarstugan, det är så mysigt att vara där!

Kram!

Kommentarer
Postat av: lotta

Det är så skönt att va med er med!
Oj, vilken toppenkväll ni fick!
Hoppas att du hann ladda batterierna!

Kram!

2008-05-19 @ 19:42:55
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: lotta

Tja!
Tack!
Men du, hur har du gjort för att pimpa din blogg?
Kram!

2008-05-23 @ 07:43:50
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0