Så var påsken över då...

...för i år! Det känns som det varit en lååång påska i år. Vi hade middag tillsammans med våra härliga grannar Mats o Mia  o deras barn på påskaftonen. Det blev en mysig kväll med god mat, gott vin, o mycket musik. Det är väl oundvikligt när musiker träffas???
Söndan ägnade vi åt att köra bort byggskräp, det finns hur mycket som helst här! Jag trodde att barnen hade påsklov förra veckan, men det är ju denna, så vi har pysslat på här på dagarna med Fredde.
 Fast inte igår, då åkte jag på stan med våra goa vänner Lotta & Bon. Jag köpte ett par coola solglasögon o lite nya kläder till stumpan, hon växer ju sååå fort! Jag älskar mitt lilla barn så jag tror jag ska bli galen ibland! Vad gjorde man för meningsfullt i livet innan hon kom??? BARN ÄR LIVET!!!
Jag får mig många goa skratt om dagen med Ida... Hon fullkomligt ÄLSKAR mat! Hon njuter av varenda tugga, o ni ska hur hon låter, det låter som att allt hon äter är det godaste hon någonsin smakat! Helt underbart!

Idag har hela familjen haft en tokmysig dag på Drakborgen ute i Birsta. Vilket häftigt ställe för barn alltså! Fredde sprang o lekte o härjade o åkte gocart o rutschbana i 4 timmar, så ikväll har han varit stenlugn! Snacka om att han har MASSOR av energi som han måste göra av med! Efter det gick vi till IKEA o käkade middag, sen handlade vi en wok till min mor o en gardinstång till köket. Köket ja, det e klart! Fattar ni, k.l.a.r.t.!!! Det är så skönt att det e gjort, o jag älskar det, det blev så bra!!! Men nu är det färdigrenoverat här, vi har hållit på sen i juni i fjol! Vi ska väl göra hallen o v-rummet oxå, men då ska vi skaffa ett till barn först har jag sagt, ;-) Tihi, få se hur det blir med det...

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN åka iväg o göra min ansiktsbehandling! Jag fick presentkort när jag fyllde 30, men jag har inte känt ro för att åka iväg att göra det förrens nu, så nu ska det bli av! Vi ska hämta upp momma på vägen så hon får gå på stan med barnen medan jag blir lite bortskämd. Gud så skönt det ska bli! Shit, kom på att jag måste leta fram presentkortet, var kan det vara då tro???

I kväll är min kärlek o repar som alla andra torsdagar på året, så barnen o jag har tittat på tv, kvällsfikat, surrat i telefonen, o nu ligger bägge 2 o sover. Så jag ska ta o hänga tvätten, plocka ur diskmaskinen, och leta fram presentkortet innan jag tar mig min nattdusch, hi,hi... seen ska jag oxå sova!

Kramisar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0