Så är det påsk...

... o här sitter man solo på långfredan. Ibland är det ingen höjdare att vara gift med en musiker, det är många helger man sitter här  hemma ensam... Visst skulle man kunna hitta på o göra nåt, men det är svårt när man har barnen hemma... Men jag ska inte klaga, ibland är det riktigt skönt att vara ensam oxå! idag var jag o Ida O hälsade på en kompis (Jenny) . Vi käkade lunch, o fikade gott påskfika med henne. Det var lääänge sen vi var till henne sist, man skulle skämmas...

Vi har i alla fall påskpyntat i vårat "nästanfärdigakök". Jag blir så lycklig varje gång jag kikar in där nu för det blir verkligen sååå bra! O tänk att det är JAG som varit kökschef, o bestämt allt där inne!!! Min älskade stackars man har snällt fått gått med på alla mina önskningar, I love him för det!!! Coolt!

Jag måste börja göra lite saker som jag säger att jag ska göra, men inte får gjort... Tex. måla om byrån i Ida´s rum, plantera om  våra blommor, olja klart trappen, åka iväg med lite byggskräp, städa musikrummet... Listan kan göras lååång... Men när ska jag hinna??? Min älskade dotter går ju före allt!


Stora påskkramar till alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0