Ikväll är det fest...

...o ch jag tycker att det ska bli kul, samtidigt som det känns jobbigt att inte vara hemma med Ida. Hon är ju liksom mitt liv nu!
Jag tänker att hon inte klarar sig utan mig ;-)
Nåväl , mor o far kommer hit lite tidigare så vi käkar tacos tillsammans innan vi drar iväg.

Vilket pyssel jag har med att få till det bra i köket... Jag försöker tänka praktiskt, men det är svårt, Sen ska man ju barn anpassa allt oxå, "inge glas där, plast där" osv. Men det blir nog bra till slut!
Jag är lite brydd över mig själv, jag samlar på så mycket skit,,, plastmuggar, plastbestick, glasburkar, you name it, jag har varit tvungen att sortera bort lite nu , och det är bara bra!

Fredde kom nyss o va jätteledsen, han hade spillt ut ett glas dricka på vardagsrumsbordet. Han ville inte att jag skulle va arg på han... Stackarn, är jag så hemsk??? Han är inne i en växtperiod nu, så han spiller ut allt,  ramlar av stolar, han ramlar till o med när han står rakt upp o ner, jobbig period för han, härliga unge!

Ida ligger ute o sover på altanen just, mamma älskar dig sååå mycket skrotunge!

Nu väntar disken på mig, kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0