Hur hinner alla andra...

...göra allt som man "måste"??? Jag fattar inte hur ni får dagarna att gå ihop! Här är det kaos jämt för att jag ska försöka hinna med allt... Städa, tvätta, laga mat, baka, promenera, gå på babysång, bära pellets, ringa viktiga samtal, slipa väggar, tapetsera, och sen ska man hinna vara en bra mamma oxå!!! Är det konstigt att man inte orkar vara glad jämt? Jag har haft turen att få en underbar dotter som för det mesta är snäll, sover mycket och annars är med mig på allt jag gör!

Idag är jag så lycklig så jag håller på att explodera!!!! Jag ska berätta varför lite senare!

Tänk att jag hamnade här just nu... Jag satt och skrev tackkort till alla som var med på dopet, och skulle "bara" gå ner o ta reda på Björns adress, så tänkte jag att jag ska bara kolla till bloggen... Och här sitter jag, o skriver som en galning... Hade tänkt skriva klart korten och bära ner pelletsen o hänga tvätten innan tultan vaknar, men det hinner jag nog inte när jag sitter här, hi,hi...
Jag har lite ångest... Vi ska på fest jag och min älskade man, den 29:e. Mamsen ska vara barnvakt, och jag känner redan hur jobbigt det kommer att bli att åka ifrån Ida. Jag vet att det kommer att gå bra, morsan har ju haft 2 små glin själv en gång i tiden, men,men,men det e ju MIN unge som jag ska lämna! Hur gör man??? :-)
Nä, nu ska jag gå upp o skriva klart korten, och äta lite lunch!

Kram!

Kommentarer
Postat av: lotta

Meh!
Du måste ju berätta nu ju! Jag håller på att spricka av nyfikenhet!
Kul att ni ska fara på fest..=)

2008-03-13 @ 10:59:28
URL: http://eileengalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0