Så...

... har man firat  midsommar igen! Nykter i år igen, same as last year! Hade tänkt att ta det lugnt, men hade faktiskt velat ha en nubbe till sillen i alla fall... Men nu är det inte bara mig själv jag ska tänka på igen... Har ett nytt litet liv som växer i min mage ju!!!  I år firade vi hemma, och jag får passa på att tacka alla goa vänner som kom o firade med oss! Vi hade det jättemysigt, och en hiskelig tur med vädret! Vi hade ju stenkallt räknat med sol, så vi hade bjudit in 10 vuxna och 6 barn... Hade det regnat så vete katten hur vi hade fått plats... Nåväl, det hade nog gått, men nu sken solen som tur var o vi kunde vara ute. Ida var så go  o glad som vanligt, prinsessan min!



Vi började att käka en god sill-lunch i allafall, med lite gott av varje, mums!





Sen spelade vi kubb, det blev tjejerna mot killarna, och vi skulle vinna, men så klantar jag till det o kastar ner kungen... He,he, va bruttorna blev sura´rå...



Sen tog vi det lugnt, barna lekte, och på kvällen grillade vi. Det var sååå gott!  Avslutningvis så åt vi halloncheesecake och jordgubbar m. grädde, en perfekt avslutning! Några av gästerna droppade av ganska tidigt, och några stannade tills långt efter midnatt, o se här hur hur kul vissa hade då...



Ha,ha, ja du stefan, vi roar oss alla på olika sätt...  ;-)

Midsommardagen var lugn, Fredde hade en kompis här, o Thomas o jag satt ute på altanen o lyssnade på HÄLLREGNET!!! Det är så mysigt när det regnar tycker jag... På söndan for vi till Stefan o jenny, Killarna skulle göra ett intro till gatufesten, så Jenny o jag tog med oss barnen o åkte ut till deras nyköpta hus. Åh, så gulligt det var! Hoppas att de kommer att trivas där nu!
Ida blev 9 månader i söndags... Hua va tiden går fort!!!

Idag tog Lotta o jag med oss barnen o promenerade till Birsta. Det var så skönt att komma ut o röra på sig, jag måste verkligen göra det oftare!!!

Imorgon ska Ida o jag träffa några mammor från sång-gruppen, så det är bäst att jag knoppar nu!

KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: lotta

Har utmanat dig!



Meh, när var Idas mommo med på midsommar? Va inte hon i Juniskär?



Kram på dig!

2008-06-25 @ 20:47:59
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0