Lillbönan...

...ligger på rätt plats, o jag fick se lillhjärtat picka på!!! Magontet har minskat mycket, men gör sig påmint ibland... Jobbigt!!!
Tänk att ida ska bli storasyster om allt går vägen nurå! Jag fattar det nästan inte än! Jag som inte kunde bli gravid??? Så är man gravid för tredje gången! Det e helt otroligt! Tänk vad min man kan... ;-)

Lillfia min sov hos mormor inatt. Hon hade sovit heela natten! Jag försöker att få henne att sluta äta på nätterna, o det är jättejobbig ska ni veta! Så det var ganska skönt att få sova en hel natt. Jag passade på att städa av här lite, det ser ut som faaan här igen. Håller jag inte efter  precis HELA tiden så ser vårt hem ut som ett sophus på några dagar. Min man? Hm, han tar inga egna initiativ till nån städning... Usch, jag vill inte gnälla på honom, men ibland blir jag less, förlåt!

Gatufestveckan har börjat, o Bandet spelar varje afterwork, o varje kväll hela veckan! Så det känns som att man är ensam hemma på riktigt! Men det gör inget, jag gillar ju att vara ensam och det blir ju en fin semesterkassa till göteborg. Vi får se om vi kommer iväg på söndag eller på måndag morgon. Vi ska låna Henke o Lottas lägenhet. De bor ca 2 km ifrån lisseberg, så det är ju perfekt gångavstånd! Sen får vi se vad vi hittar på mer,o hur många dagar vi stannar kvar.
Jag har en sån längtan efter att få åka till Dalarna o hyra stuga där, fråga mig inte varför, men så är det... Få se om vi hinner med det på vägen hem.

Men förresten, så har jag 2 kompisar som oxå ska ha barn i februari! Visst är det märkligt? och givetvis JÄTTEKUL!!! Jag håller tummarna för er att det går bra!!

Fick precis sms av Tina, de är på stan o lyssnar på grabbarna. Jag skullle oxå vilja åka ner, men jag mår ju så fruktansvärt illa...

Nu vaknar Ida,

KRAM!

Kommentarer
Postat av: lotta

Åh, va härligt att lillpluttens hjärta tickar.

Jag lovar att den har ett starkt hjärta!



Va kul att de var fler som skulle ha i feb, är de nån som jag känner?...;)

2008-06-30 @ 20:40:31
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: lotta

http://www.hanky.se/lindarosing





Du som gillar att se va kändisar gör, jag hittade linda rosings blogg...=)

2008-07-01 @ 21:25:39
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: lotta

Tryck på denna länk så kommer du dit!

http://www.hanky.se/lindarosing

2008-07-02 @ 08:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0