Idag har vi firat...

...heeela dagen lång!
Jag vaknade i morse o mådde PYTON!!! Mådde illa,hade ont i hals, huvud, mage, ja säg var det inte kändes ont??? Min älskade man tog med sig Ida ner så jag fick somna om, och det gjorde jag med detsamma... Vaknade 11.20 av att lda satt på min mage, o papsen sa att nu måste jag kliva upp, vi har ju massor av firande idag! Så jag släpade mig upp, åt lite frukost, o ställde mig i duschen. Det kändes lite bättre efteråt, men tog en ipren för att orka med dagen.

Så var det dax för storebrors avslutning! SÅ fin han var! Ungarna sjöng sommarvisor så det stod härliga till, o tårarna var inte långt borta för mig...



Efteråt skulle det bli fika, men det hade blivit nå strul, så det blev inget.... Men barnen fick glass i alla fall och det var ju huvudsaken!
Vi åkte vidare till MAX, Fredde hade själv bestämt var han ville äta avslutningslunch.

Efter Det så åkte Thomas o jag o Ida vidare till  världens bästa Saaandra som tog studenten! Åh, så fin hon var!



Vi fick massor av god mat, och träffade massor av trevligt folk som vi surrade med. Oxå var det den obligatoriska presentöppningen, Sandra var lite lullig då, så det var nog den roligaste presentöppningen jag sett nån gång!!! Thomas fick dricka alkohol, så jag körde... Och bestämde när vi skulle åka hem... Så vid kl.21 for vi, för lillpluppan var bra trött då, o Sandra hade redan dragit vidare på studentfest på stan.

Fredagen var lugn, vi var hos mor & far en stund, sen for vi hem o mös till lite.
På lördan kom min gamla vän Carina hit! Hon fyllde år, så jag gav henne ansiktsbehandling, ansiktsmassage, sminkning,  alkhol o massor & grillat i present. Det var verkligen uppskattat o vi hade sååå kul! Hon låg i en badenbaden i köket  med gurkskivor på ögonen o drack öl med sugrör, det såg sååå roligt ut! Meningen var att vi skulle sminka Thomas oxå, men det glömdes tyvärr bort...
Vi drog igång kareokenmaskinen framåt småtimmarna som vanligt, o fasen vad roligt det är alltså!!! Man kan ju inte sjunga för 5 öre, men jag gör det med glädje ändå!!!!

Denna Freddevecka är det fotbollsskola fram till torsdag, han gillar det verkligen! På fredag är det sen midsommarafton, o i år har vi bjudit hem några härliga, goa, charmiga vänner som vi ska fira tillsammans med! Hoppas vi får fint väder så ungarna kan bada, o vi kan spela lite spel ute... Det blir en traditionell sill-lunch, o på kvällen vill jag ju GRILLA!!! Mums!!!

Jag har fått Fredde i säng, o min älskade man ligger uppe o försöker söva vår underbart tjuriga dotter som har börjat spotta ut maten, o gnälla för allt, pppphhuuu......!!! I just love it!!!!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: lotta

Åh, vilka härliga dagar!

Men vilken tur din vän hade!

De va inte mogges carina?

Kram på dig!

2008-06-18 @ 10:18:16
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: sandra

där är ju jag med på bild.. haha joo jag var bra lullig då, du hade ju med dig en flickvän med dig när jag skulle pressentera er :P hah.. men de var nog den bästa dagen i mitt liv hittils. och massa god mat, underbart folk med nära och kära..

2008-08-01 @ 21:31:13
URL: http://saandrapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0