Gatufesten

Hua, nu känns det länge sen jag bloggade igen... Tiden räcker liksom inte till riktigt, jag vet inte vad jag gör för fel... O tiden räcker inte till för mina vänner heller, jag får ställa in träffar o planera om saker, jag vette tusan hur jag lyckas???

Har i alla fall varit på gatufesten i år , fast jag inte hade nån lust! Vi fixade hörlurar till Ida, så hon diggade på till pappas musik som bara den!!!



Grabbarna var riktigt bra, o det var några småberusade damer som verkligen svängde sina lurviga... Det är såna gånger man är nöjd med att vara nykter, för man shejjkar ju loss rätt rejält själv när man fått i sig lite, hi,hi...



Ida blev alldeles vild när hon hörde deras nya intro, hon har ju hört det några gånger här hemma, så hon kände igen det när det drog igång! Hon är så underbar att ha med! När hon blev trött, så bara la hon sig i vagnen o somnade, snacka om kanon-hörlurar!

Min sötnos-kusin Amanda kom oxå ner o käkade med oss, hon blir så stooor!!! Fasen, hon e ju ett huvud längre än mig nu...



Idag var jag till min alltid lika underbara vän Eva o käkade lunch, o fikade gott! Vi surrade lite, sen var jag tvungen att åka, så jag skulle hinna hämta o skjutsa alla dit alla skulle. O det gick bra! Vi blev kvar på stan ett par timmar vi med, det var mysigt att sitta ute i värmen o lyssna på bra musik, o käka lite smarrig mat! För hungrig är jag jämt nu för tiden... Speciellt sugen är jag på KAVIARMACKOR & MJÖLK! Fattar ni vad äckligt!!! Jag gillar det inte annars, men nu slinker det ner hur enkelt som helst! Måste gå upp o fixa några så jag har medan jag skriver...
Såja, mums!!!

Nåväl, när vi kom hem i kväll var ida varm. Jag tog tempen på henne o hon hade 38.9c*  stackarn. Så det blev gröt o sänggående 20.15 Jag gick ner en snabbis till kontoret, o döm om min förvåning när jag kom tillbaks till sovrummet; hon sov! På bara 3 minuter!!! Så det kanske inte blir så krångligt att få henne att somna själv framöver?
Så nu sitter jag här o ska läsa alla andras bloggar innan jag hänger kvällens sista tvätt!

Kram!!!


Kommentarer
Postat av: lotta

Men vi får dejtas om nån vecka! Kolla ifall vi är hemma när ni kommer hem från götet.

Vi funderar på att åka till Järvzoo i sommar, ni kanske vill det med?



Bamsekram!

2008-07-03 @ 19:37:35
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0