Skogen...

Jag har varit i skogen o plockat lingon med min mor idag. Det var sååå underbart att få komma ut i skogen, o bara få vara!!! Inga måsten, inga bilar, ingenting förutom jag o min lingonhink!!! Så lungt o skönt som det bara kan bli! Så nu har jag laddat batterierna lite, behövde det verkligen!



Ikväll var farfar hit o käkade middag med oss. Jag är så otroligt glad o lycklig över att barnen har en sån underbar farfar, och att  jag en sån underbar svärfar!!! :-)

Jag känner mig så ledsen! Vi skulle ju börja på babysången igen... Men vi kan inte gå den här terminen. Jag har börjat få så ont i fogarna, så att jag kommer att gå på vattengympa på tisdagar i stället. Men det e ju viktigt att jag gör det jag kan för att stärka bäckenet oxå! Vi får sjunga hemma i stället ;-)

Nu blir det filmtajm o en stooor kopp te!

Bye!

Kommentarer
Postat av: lotta

Åh, trist att ni kommer gå på babysången. Vi kommer hem till er och sjunger nån annan dag plus att du ska verkligen ta hand om dig nu!

Märkligt att inte Ida fick nått.

Inge kul när nån gör skillnad sådär.

Vill ni ses nått nästa vecka?

KRAM!!!!

2008-08-26 @ 20:57:04
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: lotta

Ok, då vet jag vart alla de grejerna är..=)

Va synd att ni inte kan på måndag, jag som tänkte höra ifall ni ville följa till stan.

Ska ni med till Babycafet på torsdag? (om det är nått, jag vet inte..)Men Annars kan vi väll göra nått på fredag?

Nu har vi två barnstolar så kan ni inte komma hit?

Kram!!!!

2008-08-28 @ 20:16:17
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0