Ny vecka...

Så börjar en ny vecka... Har haft en jättemysig helg, Fredan var vi solo , Ida o jag. Papsen var o rockade loss på våningen. Så vi hade lite fredagsmys, o i säng tidigt. På lördagen åkte vi upp till gammelfarmor Irma som fyllde 88år, o det var så trevligt! Hon är en riktig krutgumma, pigg o alert som tusan! Osså fick vi träffa farfar o änglafarmor Eva, we just love them!!! Framåt kvällskvisten gled vi hemöver, fullproppade med tårta, o annat gott fika-bröd. Thomas o jag tittade på en film, o hör o häpna, jag såg faktiskt hela filmen!!! Det är inte ofta det händer...

Igår gjorde vi inte så mycket, försökte städa lite, men det e svårt med en "snart" 1-åring som älskar att belägra dammsugaren. Vet inte om Ida håller på att få fler tänder, hon e kinkig o mammig till tusen... Vill helst att jag ska bära på henne hela tiden...

Idag har vi varit med bosvedjans goaste Lotta, o lille Bon. Det var lika avslappnat som vanligt, så skönt!

Fredde började skolan idag. Han har fått börjat på södermalm, det verkar vara en bra skola, men bra lärare. Hoppas bara att mamman bor kvar där ett tag nurå, så han får rota sig nånstans lilleman...

I morgon ska jag ÄNTLIGEN få bege mig ut i skogen o plocka lingon! Det ska bli så skönt att få traska runt i skogen o andas in den underbara luften!!! Kommer inte ihåg när jag var i skogen sist... Ida ska vara hemma med papsen hon. Så nu ska jag gå ner i källarn o leta reda på mina gummistövlar!

Kram!

Kommentarer
Postat av: lotta

TACK för att vi fick komma!!!

Fick du tag på nått lingon?

Jag frostade ur frysen och fann 5 liter lingon där..=)

Kram!!!

2008-08-26 @ 20:01:45
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej!

Jorå, det blev lite lingon, o en underbar dag!!!

Ja, se där vad man kan hitta i sin frostiga frys... hi,hi...

Hoppas vi kan ses snart igen!



KRAM!!!

2008-08-26 @ 20:08:57
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0