Jag kan inte förstå...

...hur en människa kan var var så grym!!! Jag tänker på den här Jäkeln som dödade lilla Engla... Hur kan det gå så snett för vissa??? Och vad är det som hänt med dem egentligen? Jag har tåtarna i ögonen när jag sitter här o skriver. Jag har tänt ett ljus för Engla o hennes familj ikväll, men önskar jag kunde göra så mycket mer!
Jag hoppas verkligen att han får sitt straff, och får LIDA för vad han gjort!

Min älskade lilla Ida har fått sin andra tand! Vi var ute på prommis idag när jag skulle visa Lotta hennes första tand, då vi upptäckte att det fanns 2 tänder där nere! Lilla stumpan, va stor hon blir! Och hon har blivit mammig, lite skoj att se hur hon "gråter" när hon inte är hos mig. För riktiga tårar är det inte... Det känns som att et händer nåt nytt med henne varenda dag nu!

Vi hade främmande av Stefan & Jenny o barnen ikväll, han är så söt lille Tristan! Han växer så det knankar han med! Tänk att det bara är en annan som inte blir nå äldre, tihi...

Nä, jag känner mig inte riktigt på humör för det här just nu, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0