Åhhh...

... vad jag älskar min man! Jag är duktig att gnälla på honom  :-) så jag glömmer bort att tala om för honom hur mycket jag älskar honom!!! Han betyder så mycket för mig, och har gett mig den absolut finast gåvan i hela världen, våran lilla Ida! Tack för att ni finns mina älsklingar!

Det har varit 2 jobbiga nätter  nu när hon varit täppt i näsan och snorat mycket så jag har inte sovit mycket...
Hon blir så stor, så stor tultan! Idag när vi var ute och promenerade pratade hon nästan heeela tiden. Och hon skrattar och ler jämt, underbara unge!

Jag klurar på vad man ska hitta på på valborgsmässoafton? Thomas kommer hem från STHLM ganska sent, så ska man bjuda hem folk? Eller ska vi vara hemma o mysa på själva? Är det nån brasa här i Bosvedjan? Någon som vet?

Puh, är inte hockeyn slut snart??? Det verkar som att jag är den enda som är totalt ointresserad av hockey, f´låt världen, men sån e jag! ;-)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0